Haberleşme

UNIFY

Özellikler

OpenScape Business modern ve yenilikçi iletişim teknolojilerine dayalı birleşik bir yazılım çözümü mimari HiPath 3000 ve OpenScape Office iyi bir şekilde birleştiriyor.

1000 kullanıcılı küçük ve orta ölçekli işletmeler için All-In-One Tümleşik İletişim çözümü

  • Entegre ses hizmetleri
  • Durum yönetimi
  • Sürükle ve Bırak Konferansı
  • Sesli Mesaj Uygulamaları
  • Anında Mesajlaşma (IM)
  • Mobilite
  • Veritabanı bağlantısı ile Ortak Adres Defteri
  • Faks Desteği
  • İş süreçleri entegrasyonu
  • Contact Center Çözümleri
  • OpenScape Web Konferans Entegrasyonu
  • Birleştirilmiş çözüm mimarisi
  • Ölçeklenebilir , esnek HW / SW ve lisanslama
  • HiPath 3000’den OpenScape Business’e kolay geçiş
  • Mevcut H3000 sistemler sadece ana kart değişimi, Lisans Upgrade ve SW değişimi ile kolayca OpenScape Business olabilmektedir.

Ses özellikleri

Çağrılar yapma: Örneğin; Arama yapma, hızlı arama veya ortak rehberden arama
Hat Kimliği: Arayan, Arayan numara bilgisini görme CLIP , Numara Gizleme CLIR
Görüşme sırasındaki fonksiyonlar: Hold (Bekletme), yönlendirme ve aktarma aramaları
Cevap verilemediği durumda Çağrı yönlendirme: Uygunluk kontrolü ve tanımlanan çağrı yönlendirme kuralları

Konferans: Sistem bazlı (Meet-Me-Konferans) ve Kullanıcı bazlı (telefon kontrollü) konferanslar
Kolay Kullanım: Etkinleştirilen özelliklerin görüntülenmesi, Kısa yol tuşları ile özellik kullanımı
Takım (grup) Çalışma: Birden çok aboneye tek bir numara üzerinden erişim sağlayabilme
UCD (Uniform Call Distribution): Gelen aramaların belirlenen gruba düzgün dağılımı
Acil Çağrılar: Hotline / zaman aşımı sonrasında Acil Servis hattına ulaşım sağlayabilme

OpenScape 4000

Sınıfında Öncü Birleşik IP Ses Çözümü

OpenScape 4000, öncü birleşik ses çözümü olarak; yerleşik yapılarla, yeni nesil teknolojiler arasında köprü niteliğindedir. OpenScape Tümleşik İletişim (UC) uygulamalarının tamamını destekler. Böylece, artan iş gücü üretkenliği için geleceğe güvenle bakabilirsiniz.

OpenScape 4000, orta ve büyük ölçekli birleşik (IP ve TDM) yapılı kuruluşlara tam olarak uygundur. Kullanıcı sayısı, tek sistemde 300’den 12000’e ölçeklenebilir. Ve ona güvenebilirsiniz: OpenScape 4000 80’den fazla ülkede, çalışmakta olan 25 milyonun üzerinde lisans ile yapılandırılmış durumdadır.

OpenScape 4000 standart sunucu donanımında çalışabildiği için veri merkezi yapılandırmalarını olanaklı kılar. Yada geleneksel PBX kasası yapısında konumlandırılabilir. FlexLicensing yaklaşımıyla; kullanıcı lisansları, SIP temelli OpenScape Voice (OSV) çözümüne taşınabilir. Ayrıca; SIP dış hatlar (trunking) ile sağlanacak tasarrufun yanısıra, OpenScape Session Border Controller ile sağlanan güvenlik avantajını kullanabilirsiniz.