Çağrı Merkezi Sistemleri

Sektörel çeşitliliğin artması ile birlikte; rekabet ortamının büyümesi, müşterilere ulaşım ya da potansiyel müşterilere ortamdan bağımsız ulaşabilme imkanlarının gelişmesi gibi birçok sebep gelişmiş ya da gelişmekte olan işletmeleri kurumsallaşmaya ve ek hizmetleri sunmaya zorunlu hale getirmiştir. Çağrı merkezi ya da çağrı merkezleri kurumlar için; ürün tanıtımı, ürün satışı, satış sonrası destek ve müşteri memnuniyeti gibi imkanlar sunar. Çağrı merkezi yönetim yazılımları ise kurumların müşterileriyle tüm görüşmelerinin yönetilebilmesini sağlamaktadır.

Çağrı merkezi görüşmelerinizi, bu görüşmelerin performans değerlerini, çalışanların görüşme odaklı raporlarını yönetebilmeniz için özel yazılımlarımız ile kurumsallaşma çözümlerinizi profesyonel hale getiriyoruz.

Çağrı merkezi yönetim yazılımları genel yapısıyla; ağ altyapısını kullanarak müşteri görüşmelerini ortamdan bağımsız yürütülebilir ve yönetilebilir. Çağrı yönlendirme, müşteri bilgilendirme, tuşlama yönetimi gibi işlevselliği arttırılmış niteliklerle müşterilerinizi daha kısa sürede çalışanlarınıza ulaşabilmesini sağlar. Müşteri görüşmelerinin; analizini, raporlamasını ve takibini kolayca yapabilirsiniz.


Dukasim ailesi olarak uzun yıllardır telekomünikasyon sektöründe edindiğimiz bilgi, birikim ve deneyim ile dijital sektörde size en uygun çağrı merkezi yönetim uygulamasını tespit ediyor, yine sizlerle birlikte çalışarak sisteminizi geliştiriyoruz. Proje ekibimizin tespit ve analizleri doğrultusunda mevcut altyapınızı ve sistemlerinizi inceliyor; size en uygun sistemi projelendiriyor ve uyguluyoruz. Çağrı merkezi yönetim yazılımlarımız için kurumlara kurulum sonrasında güncelleme hizmeti ve satış sonrası destek hizmeti de sunuyoruz.

NASIL YARDIMCI OLABİLİRİZ?

AD SOYAD
TELEFON
MAİL ADRESİ
MESAJINIZ
* Doldurması zorunlu alanlar
Uluslararası kalite standartlarında hizmet için uzman mühendis ve teknik kadromuzla, uçtan uca bilgi sistemleri çözümleri sunuyoruz.