Dukasim Haberleşme Sistemleri olarak projelendirdiğimiz çağrı merkezi çalışmalarımızda uzun yıllardır telekomünikasyon sektöründe edindiğimiz bilgi birikim ve deneyimleri kullanarak sektörün en iyi çözümlerini sunuyoruz.

Başta, İngilizce, Almanca, Arapça, Rusça gibi dillerin de bulunduğu 25 farklı dilde çağrı merkezi sistemlerimiz kullanılabilmektedir.

Aşağıda çağrı merkezi sistemlerimizin bazı özelliklerini bulabilirsiniz.

  • Tamamen Web tabanlı takım bazlı “Çağrı Merkezi Yönetimi”
  • Web tabanlı “Müşteri Temsilcisi” arabirimleri; Tek ekrandan Inbound (Gelen Çağrı), Outbound (Giden Çağrı), web-chat, email çağrısı karşılama.
  • Uzak Müşteri Temsilcisi desteği ile evden çalışma imkanı
  • Free-seating, Müşteri Temsilcilerinin farklı yerlerde oturması imkanı (Müşteri Temsilcisi bazında rapor takibi etkilenmez)
  • Sebepleri ile Müşteri Temsilcisi mola takibi
  • Gelişmiş CRM özellikleri
  • Proje / Müşteri bazlı karşılama ve Kuyruk yönetimi
  • Supervisor / Takım lideri tanımlama ve yönetimi
  • Anlık ve Tarih aralığında yetki tabanlı raporlar. Çağrı Detay Raporları, Müşteri Temsilcisi Raporları, Servis Seviyesi Takibi, Kuyruk Raporları, Kampanya Raporları, Aktivite Raporları.
  • Web tabanlı ses kayıt bulma, dinleme ve arşivleme Raporları Preview, Progressive Dış Arama Modülleri ile otomatik dış arama kampanyaları gerçekleştirme
  • Talep ve Şikayet Yönetimi Modülü
  • TTS (Text to Speech) Entegrasyonu
  • Otomatik Anket uygulaması
  • Programlanabilir IVR
  • Gelişmiş entegrasyon kalıpları ile firmaların kullanmış olduğu farklı yazılımlar (Şikayet Yönetimi, Kaynak Yönetimi gibi çeşitli uygulamalar) ile entegrasyon yapabilme imkanı.
  • Esnek uyarlama yapısı

NASIL YARDIMCI OLABİLİRİZ?

AD SOYAD
TELEFON
MAİL ADRESİ
MESAJINIZ
* Doldurması zorunlu alanlar
Uluslararası kalite standartlarında hizmet için uzman mühendis ve teknik kadromuzla, uçtan uca bilgi sistemleri çözümleri sunuyoruz.